Translate

2015. október 1., csütörtök

Vers. Kötődök hozzád.


                                                 Kötődök hozzád.
                                                 Kötődök hozzád, benned a szépet keresem,
                                                 Hiszen te vagy nekem a mindenem.
                                                 Hon vagy te mindég szerethető,
                                                 Születésemnek helye, az engemet éltető.

                                                 Hely a hazában egy megye, neki ékköve,
                                                 Városokkal, falvakkal telepítve.
                                                 Az mind magáé beszél, hiszen éltet,
                                                 Neki minden kicsi része, regél történelmet.

                                                 Része neki a viharsarok, honnan elkerültem,
                                                 Annyi széphez kötődik emlékem.
                                                 Életem nagy részét, élhettem én ottan,
                                                 Egy közegben, hol nem voltam boldogtalan.

                                                 Szeretem most is, hisz neki keresem a híreit,
                                                 Nézem a hírlapot, lapozgatom itt.
                                                 Olvasom benne ott, hogy zajlik az élet,
                                                 Nekem az tetszik, ami helységet kiemelhet.

                                                 Lendíthet az életen, térsége hasznára válhat,
                                                 Ott esetleg látni, az ismerős arcokat.
                                                 Melyen nehéz napban, boldogság sugárzik,
                                                 Az összefogás, az akarás, ilyenkor meglátszik.

                                                 Olvasom az újságot, hiszen én azt kedvelem,
                                                 Hűen tükrözi, az eseményeket, én átélem.
                                                 Békés megyét nem feledem, engem éltet,
                                                 Újságával, a cikk írónak mondok köszönetet.
                                                 Szerző: FM.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése