Translate

2017. március 28., kedd

Vers. Hát az, hogy én ki is vagyok.


                                            Hát az.
                                            Hát az, hogy én ki is vagyok,
                                            nektek be mutatkozok.
                                            Mihály vagyok Fekete,
                                            az élet e színt rám kente.
                                            Volt dombiratosi, majd medgyesbodzási lakos,
                                            kinek hasa nem kocka, de még lapos.
                                            Mostanában Pest megyében vagyok,
                                            élem életemet a Dunán arról lakok.
                                            Már, hogy most ezt magamról elmondtam,
                                            veletek is tudattam.
                                            A lelkem így jól érzi magát,
                                            már nem vágyok csodát, csak az életet magát.
                                            Azt még egy kicsikét élni,
                                            itten veletek, örökkön szeretni, és szeretve lenni.
                                            Szerző: FM.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése