Translate

2015. november 14., szombat

Vers kedvesemhez. Elvarázsol engem.


                                           Elvarázsol engem.
                                           Elvarázsol engem a szemednek a fénye,
                                           Átjön azon a lelkednek a lénye.
                                           Fény érint egy csillag által,
                                           Ami betölti mindég a szívemet vággyal.

                                           Lefedi az életemet, akarom azt a fényt,
                                           Napjaimba hozza bele a reményt.
                                           Boldogság nekem, ha te velem vagy,
                                           Jókedvem az, így el sohasem nem hagy.

                                           Veled lehetek, egy édes tüneménnyel,
                                           Aki érint engem mindég a fényével.
                                           Színesíted életemet, te azt átfested,
                                           Úgy rakod a színeidet, szívem érinted.

                                           Nappal telik aztán, benne csendjében,
                                           Derűje érinti, marad a kedven.
                                           Érezlek tégedet, itt vagy énvelem,
                                           Ettől életem minden percét kedvelem.

                                           Vágyom a fény lágyságát, én az éltetőt,
                                           Az átjövő szeretetet, a mindég érintőt.
                                           Akarlak én tégedet, tetőtől talpig,
                                           A sírom még lezáródik addig a percig.

                                           Szemeidet imádom hisz, azok beszélnek,
                                           Akkor is ha rabja maradok ennek.
                                           Ha fénye nem érint, érzem sorvadok,
                                           Veled szépek hidd, már csak a nappalok.
                                           Szerző: FM.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése