Translate

2015. november 24., kedd

Vers. Rosszul telő éjjelem.


                                        
                                         Rosszul telő éjjelem.
                                         Rosszul telő éjjelem, lehúzód az életem,
                                         Ó de rosszul ébredtem.
                                         Nyűg van rajtam, rám tapad,
                                         Mert hagytad, a reggelemet rontottad.

                                        Belehoztad maradott ő a nappalomba,
                                        Most nem visz ő bele csodákba.
                                        Hiszen le vagyok lombozódva,
                                        Léte porcokat ér, fájdalom ez sajogva.

                                        Mert állapot, nem biztos, hogy akarom,
                                        Lehúzva élhetem át a nappalom.
                                        Dolgomat csinálnám, fognám a tálat,
                                        Pattogásba megy, leesik velem a bánat.

                                        Körülöttem minden olyan frissnek tűnik,
                                        Ahogy fognám kezemből kicsúszik.
                                        Nem volna baj, de az formálódott,
                                        Hiszen a földre érve tört, alakot váltott.

                                        Minden oly felfrissült, csak én bénázok,
                                        Talán hagyom, semmihez sem nyúlók.
                                        Jobban járnék, ha én is váltanék,
                                        Felfrissülésének talaján ó ha rajta járnék.

                                        Ezért tenni kéne, egy jó nagyot hunyok,
                                        Tinektek, legyen szép a múló napotok.
                                        Maradjon éppen, amit érintetek,
                                        Fitt leszek én is aztán, miután ébredek.
                                        Szerző: FM.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése