Translate

2017. április 11., kedd

Vers. Én már soha, meg nem lelem.

                                          Én már soha.
                                          Én már soha, meg nem lelem,
                                          boldogságomat keresem.
                                          Benne van az álmom,
                                          hely egyszer megtalálom.
                                          Rakatok rá zárat,
                                          szabadon mégsem kószálhat.
                                          Marja nekem a szívemet,
                                          szedegeti a lelkemet.
                                          Halálába bele viszi,
                                          az ember már el sem hiszi.
                                          Nem ül rajta átok,
                                          boldogság én te rád várok.
                                          Szeretném az álmaimat,
                                          ami benne volt csókokat.
                                          Azt az angyalt az édeset,
                                          a bódulatot mi körbe vett.
                                          Csupán ez amit vágyom,
                                          a boldogságban, élhessen az álom.
                                          Szerző: FM.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése