Translate

2016. január 8., péntek

Vers. Csinosítom magam.

                                 
                                      Csinosítom magam                        
                                      Csinosítom magam, nem viszem sokra,
                                      Borotvám élén rajta van a sodra.
                                      Jojózik a szemem, érinti fájdalom,
                                      Vércsík poroszkál, az fedi le már arcom.

                                      Arcszeszem elfogyott, hiába babrálom,
                                      Keresem a timsót, sehol nem találom.
                                      Aljáig dúrom már a fiókot,
                                      Rája férne kis rendezés, ó ennyi kacatot.

                                      Bevillan a parfüm, van asszonyomnak,
                                      Nem számít csak vérzést csillapítsak.
                                      Ráviszek belőle, csíp toporgok,
                                      Ennyi balszerencsét, ó illat felhőt húzok.

                                      Szeretem az illatát, de ha ő rajta van,
                                      Közbe az órát nézem, az idő suhan.
                                      Neki lendítem magamat,
                                      Újra kenem habbal, húzom le arcomat.

                                      No, marad azon, bőven a borostából,
                                      Besokalltam elég a próbából.
                                      Én hagyom a szakállam,
                                      Nem lustaságból, de minek borotváljam.

                                      Az ősök is hordták, kicsit igazgatták,
                                      Férfiasságukat vele feldobatták.
                                      Dehogy bántanám, akinek nincsen,
                                      Ha azt úgy szereti, őt áldja meg az Isten.

                                      Elpakoltam a borotvám, rakattam élét,
                                      Rendbe hoztam a fiókom belsejét.
                                      Van benne arcszesz, timsót is tettem,
                                      Édesemnek parfüméért aztán újat vettem.

                                      Azóta így élem én, szakállal az életem.
                                      Borzas fejem le fedi szőrzetem.
                                      Mért ne érezném jó magam a bőrömbe,
                                      Szakállas volt Ádám is, úgy élt az édenbe.
                                      Szerző: FM.



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése