Translate

2016. január 16., szombat

Vers, az édeshez. Távirat meg írva.

                                        Távirat meg írva
                                        Távirat meg írva, jó érzés tölt op,
                                        Előttem most a laptop.
                                        Édesem, belőle zene szól pop,
                                        Köröttem most minden tipp, topp.
                                        A táviratot feladtam stop,
                                        Indulok, éled fel a vágyam op.
                                        Nincsen benne nopp,
                                        Gurulok ripp ropp.
                                        Már úton vagyok, előttem stop,
                                        Lassítok, húznám a gázt ropp.
                                        A motorom, az kopp,
                                        Beleroppant hopp.
                                        Ez most az időmbe lop,
                                        Az ideg bennem táncot rop.
                                        Távirat új, nem lesz ez ripp ropp,
                                        Motorom szerelő dúrja kopp. 
                                        A főtengely az, ami most szop.
                                        Majd ha kész lesz, érkezem stop.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése