Translate

2016. július 10., vasárnap

Vers. Tudom.


                                                      Tudom.
                                                      Tudom, az én világom nehéz megérteni,
                                                      Embert le sosem tudtam nézni.
                                                      A testbe melyben lakozik a lélek,
                                                      Nem fér hozzá kétség, azok mind egyediek.

                                                      Ebbe rejlik szépsége, az kiemeli emberét,
                                                      Lelkéből kihozva a szellemét.
                                                      Olyan is van kié varázslatosan csodás,
                                                      Lehet hóbortos, balsorsa miatt talán más.

                                                      Nem számít az, én értem mind a kettőt,
                                                      Felettük sosem törnék vesszőt.
                                                      Az nem az én világom, de ha van ok,
                                                      Ha van miért kiállni, hát bizony lázongok.

                                                      Nem tehetek róla, ilyen a természetem,
                                                      Felül kerekedik az igazság érzetem.
                                                      Azután meg már fékezhetetlen,
                                                      Teszem másoké is, ha könnyít a helyzeten.

                                                      Hely ha az élet csak csupa jóról szólna,
                                                      Világunk is mindjárt másabb volna.
                                                      Mert ha azt csak a jósága fedné,
                                                      Nyugodna a lélek, ami rossz mind feledné.

                                                      Mennyivel másabb lenne, ily világba élni,
                                                      Benne a lelkeket, úgy megérinteni.
                                                      Nem hagyni kallódni ott embereket,
                                                      Az én világom az lenne, hol létezik etikett.
                                                      Szerző: FM. 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése