Translate

2016. július 30., szombat

Vers, az angyalhoz. Leszálló estében.

                                                    Leszálló estében.
                                                    Leszálló estében, benne van a mese,
                                                    Édes álomnak a szendergése.
                                                    Magával ragad,
                                                    Neki mondani valója, az regébe árad.

                                                    Emberét viszi, az szárnyára veszi,
                                                    Ismeretlenében, valahol leteszi.
                                                    Labirintusában, ki kell igazodni,
                                                    Útvesszőin neki, így átall kell haladni.

                                                    Engem is elragadt vitt az meséjébe,
                                                    Így vagy te benne életembe.
                                                    Ottan voltál, képében tündérnek,
                                                    Hatásában voltam, mesés szemeidnek.

                                                    Varázsába estem, álmom kergettem,
                                                    Ahol aztán kedvesem érhettem.
                                                    Vágytam az éjszakát,
                                                    Érinthessem benne, életem angyalát.

                                                    Érjem éjjel nappal, ott a pillanatban,
                                                    Lehessek neki a varázslatában.
                                                    Szeretném még élek,
                                                    Ő vele érhessenek, varázst az éjjelek.

                                                    Leszálló estében, annak meséjébe,
                                                    Benne lehessünk a regéjébe.
                                                    Megvalósult álmával,
                                                    Érintve lenni így, egy bűvölő angyallal.
                                                    Szerző: FM.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése