Translate

2017. június 9., péntek

Vers. Derbin vagyok.


                                          A derbin vagyok.
                                          A derbin vagyok, a lovon van a tét,
                                          Innentől tőle függhet már a lét.
                                          Rátettem a pejkóra a hatosra,
                                          De nem volt most lépte, olyan szapora.

                                          Nem érhetett mostan ő be elsőnek,
                                          Inthettem a búcsút pénzemnek.
                                          Hiába tettem rá a szerencsére,
                                          Szegény lettem mint a templom egere.

                                          Elgurultak azok a fránya forintosok,
                                          Körbe vehetett engemet az átok.
                                          Kiürült nekem ottan a zsebem,
                                          Nem volt centem abba már énnekem.

                                          Toll nélküli, veréb voltam kopaszon,
                                          Nem jöhetett a napomba a haszon.
                                          A számlám rám taron kacsintott,
                                          Mert, hogy ott a szerencsém lerántott.

                                          Mehetek a bankhoz pénzt kunyerálni,
                                          Anélkül meg nem lehet megélni.
                                          Vihetem magammal a kezeseket,
                                          Másképpen nem guberálnak ezreseket.

                                          Hely ha a szerencse mellém szegül,
                                          A prímás aztán nekem hegedül.
                                          Belehúzom a vonóba a tíz ezrest,
                                          Ha a ló, versenyt nyerni nem lesz rest.
                                          Szerző: FM.







Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése