Translate

2014. december 12., péntek

Vers, kedvesemhez. Kicsikét az álmom elvitt.


                                         Kicsikét az álmom elvitt.
                                         Kicsikét az álmom elvitt, meg pilledtem,
                                         Mert, hogy a bágyadtságom kipihenjem.
                                         Ledőltem hagytam azt éltese meséjét,
                                         Délutánomban ő hagy pörgesse kerekét.

                                         Visz engem az álmom száguldva mezején,
                                         Átélem, tűnődök neki a meséjén.
                                         Dallam szól itten, megható lágy zene,
                                         Lenyűgöz az éneke tündéreknek benne.

                                         Haladunk tovább az álom meg nem áll,
                                         Így érhetlek téged gyönyörű rózsaszál.
                                         Itt lehetek neked a bűvöletedben,
                                         Ha rövid időre is az álmom meséjében.

                                         Elbűvölsz te engemet, a kábító illattal,
                                         Lelkemre hatol bársonyos szirmoddal.
                                         Engedlek szívemben, itt lehessél velem,
                                         Mindég tavaszt idézz, szépítsed életem.

                                         Valóságom legyél te, éltető tünemény,
                                         Életemben nekem mindég a remény.
                                         Tedd gyönyörűvé mindég napjaimat,
                                         Éjébe is vihessen az, élhessem álmomat.

                                         Megpilledtem, az álmom vitt engemet,
                                         Így most a délutánom el veled telhetett.
                                         Nem bánom ezt, még élek akarom,
                                         Mindég csak mirólunk szóljon, az álom.
                                         Szerző: FM.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése