Translate

2014. december 27., szombat

Vers, kedvesemhez. Szeretem a perceket.


                                         Szeretem a perceket.
                                         Szeretem a perceket, mit teveled tölthetek,
                                         Várom bennük, élhessem jöjjenek érintések.
                                         Imádom lépteidet, amiket értem teszel,
                                         Mert te engem mindég boldogságba viszel.

                                         Szeretem nézni szemed, azt a káprázatosat,
                                         Imádom szemeiden a kiülő vágyódásokat.
                                         Mert ha látom azokat, úgy szép az életem,
                                         Így lehetsz napomban benne te reményem.

                                         Köszönöm az idillt, a szép perceit te neked,
                                         Napokat rak össze, mibe ott lehetek veled.
                                         Ha nevedet, bele suttoghatom a füledbe,
                                         Felemel, repit, visz engemet az a fellegekbe.

                                         Kérem istenemet, ragyogtathassad  egemet,
                                         Hozzad napjaimba mindég a fényedet.
                                         Életemet fedd, érintsél meg a türkizeddel,
                                         Legyél te nekem, hozzad azt közelségeddel.

                                         Töltsd be minden napom, legyél áradat ottan,
                                         Éltessed a szívet, hiszen az érted dobban.
                                         Minden dobbanásban ott van egy sóhajtás,
                                         Akarom látni, nyűgözzön le a bűvös pillantás.

                                         Hullám legyen, úgy simíthasson érintésed,
                                         Lágyságát hozza át bőrömön kezed.
                                         Parfümödnek illata kábíthasson engemet,
                                         Tompítsa szeretet, estébe a gyertya fényeket.
                                         Szerző: FM.






Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése