Translate

2016. november 14., hétfő

Vers a csillaghoz. Május éjszaka.


                                          Május éjszaka.
                                          Május éjszaka, virágának illata,
                                          Lelkemet érve megbabonázta.
                                          Vágyamat is gerjedésbe hozva,
                                          Ott voltam én benne, érted sorvadozva.

                                          Felnéztem az égre, a csillagfényesre,
                                          Csillagot keresve, vágytam fényére.
                                          Ragyogásában az megérintett,
                                          Így lett az éjszakám, a fényével telített.

                                          Velem volt az, érhettem a csillagom,
                                          Úsztam fényében, ó ez az alkalom.
                                          Lepkeként vonzódtam,
                                          Fénye vonzásában, vele táncot roptam.

                                          Látva a szemének csalfa hunyorgását,
                                          Hozta belém az minden kábulatát.
                                          Azt az éjszakát, a mámorosat,
                                          Hoztad fényedet édes, a káprázatosat.

                                          Erre vártam csupán, az érintésedre,
                                          A veled virradó reggelre.
                                          Ki napomba legyen arra az angyalra,
                                          Csillogásodat hozhasd, az alkonyomra.

                                          Kábító illatok, ti gyönyörű májusok,
                                          Fényesen ragyogó csillagok.
                                          Még világ a világ, angyalok édesek,
                                          Májusi éjszakákon, legyen ott fényetek.
                                          Szerző: FM.



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése