Translate

2017. május 21., vasárnap

Vers. Ahogy megszülettem.

                                       Ahogy megszülettem.
                                       Ahogy megszülettem, zene szólt köröttem,
                                       Rádióból amit én csak lestem.
                                       Jött az át pléh, vagy a fa dobozból,
                                       Ahogy azt épp megalkották, kisebből nagyobból.

                                       Múlt az idő rajtunk, mi hatalmasodtunk,
                                       Mind ketten fejlődésnek indultunk.
                                       Én nőttem, egyre felnőttebb lehettem,
                                       Ő  töpörödött alakjában, ezt én így csak néztem.

                                       Átfogta az a világot, szépen behálózta,
                                       Alakja volt, azt mindég változtatta.
                                       Volt belőle egyre kisebb, picike apró,
                                       Akár a gyufásdoboz nagyságból, szólt a dáridó.

                                       Persze ez mind semmi, a doboz is eltűnt,
                                       Az a rádió, már telefonba épült.
                                       Benne van már, mi kecses minden,
                                       Mik meg nem születhettek, az emberi elmében.

                                       Változik a világ, az ember módizik,
                                       Zaja világának a tévében izzik.
                                       Az informatika is bejárta az útját,
                                       Mint a pók a hálójával, le az úgy fedte világát.

                                       Az ember is születhet, az mennyit átélhet,
                                       Mert közben  alkot, így telik az élet.
                                       Annyi rengeteg, az ötlet körötte,
                                       Amit meg tervezett, majd a valóságába vitte.
                                       Szerző: FM.









  


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése