Translate

2017. május 14., vasárnap

Vers az édeshez. Ó az a képzelet.

                                        Ó az a képzelet.
                                        Ó az a képzelet, szedeget az érzelem,
                                        Én őt magam élé képzelem.
                                        Lebegve jön, aztán már lefed,
                                        Semmisül az akarat, érzésekbe tesped.

                                        Átélem most a megsemmisülést,
                                        Az ezzel járó ernyedést.
                                        A testem megadja magát,
                                        Nem akar mást, csak tégedet a csodát.

                                        Mert a csoda az te vagy magad,
                                        A tűz, az érzelem ami elragad.
                                        Szárnyaltat, tenni ellene nem tudok.
                                        Ha ennek így kell lenni, nálad landolok.

                                        Így már aztán, ott vagyok veled,
                                        Megérintet engemet a lelked.
                                        Szememet behunyom, ó a káprázat,
                                        Lebegjen előttem, a gyönyörű ábrázat.

                                        Isten tudja miért, lenni veled akarok,
                                        Ha nem így van, teérted halok.
                                        Innentől csak az érzés játszik,
                                        A vágy így ami, már rajtam uralkodik.

                                        Éjszakák jönnek, bennük a sóvárgás,
                                        Ami mindég ettől lesz csodás.
                                        Érinthetem játékában a lelkedet,
                                        Álmot dédelget az éjjel, benne tégedet.
                                        Szerző:FM.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése