Translate

2015. február 6., péntek

Vers, kedvesemhez. Élem én életemet.


                                          Élem én életemet.
                                          Élem én életemet, lassan de az telik,
                                          Érzelmem velem közben játszadozik.
                                          Váltakozva megkörnyékez engem,
                                          Poklába, vagy menybe emeli életem.

                                          Napok telnek el köröttem csendesen,
                                          Aztán jössz, te érintesz kedvesen.
                                          Ó azok a lángok, átjárják testemet,
                                          Azt érintőn érzem, pörkölik szívemet.

                                          Poklok kínját élem tégedet akarlak,
                                          Csak, hogy egy kicsit bálványozzalak.
                                          Magaddal emelsz fel a fellegekbe,
                                          Ott lehetek veled már azután édenbe.

                                          Telnek a napok, mindég jönnek újak,
                                          Bennük aztán a vágyak szállhatnak.
                                          Ha nem érhetlek de szörnyű énnekem,
                                          Ilyenkor lehúzottan, fájó az életem.

                                          Nem bánom éljem kínját a pokolnak,
                                          De te legyél mindég, amikor akarlak.
                                          Aranyozzad be az életemet nekem,
                                          Érhessen fényed, ragyogjad be egem.

                                          Úgy éljem életem, itt mindég éltessél,
                                          Játsszad játékod, nekem ingám legyél.
                                          Lehetsz néha ördög, élesszed a tüzet,
                                          Aztán nyújtsd felém, angyali kezedet.
                                          Szerző: FM.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése