Translate

2015. február 18., szerda

Vers, kedvesemhez. Remegő kezemmel.


                                          Remegő kezemmel.
                                          Remegő kezemmel, a kezedet fogom,
                                          Te lehetsz nekem a boldogságom.
                                          Ugye nem állom, valóság ez édes,
                                          Marad így nekünk, életünkben véges.

                                          Legyél te támaszom, akarom Istenem,
                                          Veled telhessen, nekem az életem.
                                          Kedvesem téged mindég érezzelek,
                                          Éltesse a vágy, éljenek benne érintések.

                                          Nélküled rom lenne nekem az életem,
                                          Üresen dobbanna, fájón a szívem.
                                          Értelmetlenül telnének a napok,
                                          Szereteted nélkül mit érnének azok.

                                          Hozzad te azt, a boldogságom legyél,
                                          Emeljél a menybe, annyira szeressél.
                                          Érezzem a forró csókoknak az izét,
                                          Benne ereimben a szívnek lüktetését.

                                          Pezsegjen a vérem, ezt én így akarom,
                                          Szívemnek tüzét ne fedhesse korom.
                                          Ott homály ne legyen sohasem,
                                          Fény legyél te benne, örökös énnekem.

                                          Érintsél engemet, a kezedet foghassam,
                                          Akkor lehet szép nekem az utam.
                                          Ha úgy dobogtatod meg a szívemet,
                                          Abba minden porcom, bele remeghet.
                                          Szerző: FM.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése