Translate

2015. február 26., csütörtök

Vers kedvesemnek. Elnézem most én, a napot.


                                          Elnézem most én, a napot.
                                          Elnézem most én, a napot a felkelőt,
                                          Neki élhetem, reggelét az ébredőt.
                                          Érinthetem a csillogó harmatát,
                                          Cseppje lefedi bársonyos pázsitját.

                                          Reggelének fénye a parton érhetett,
                                          Hol a lefolyóvíz fantáziát éltethet.
                                          Ahogy tovasiet, a vizet nézem,
                                          Végtelenében a fonodását átélem.

                                          Bennem a végtelen, képzeletet éltet,
                                          Látom a tengert, ahová a folyó siet.
                                          Azt érinti, hiszen ő haza érkezik,
                                          Egymásba fonódnak részévé válik.

                                          Érezlek kedves itt vagy te is velem,
                                          Fantáziám éltet, így lehetsz nekem.
                                          Életemnek betöltöd a terét,
                                          Így érhetem én is életem tengerét.

                                          Látni véllek, réten itt virágok között,
                                          Pillangó érintette levelek mögött.
                                          Képzelet éltet, velem vagy mindég,
                                          Fonódunk mi hisz te vagy a kéklő ég.

                                          Érintő napsugár, a fényedet árasztó,
                                          Simogató a lelkemet nyugtató.
                                          Kápráztassál, nem rossz ez érzésnek,
                                          Lelked tengerében, folyóként eredjek.
                                          Szerző: FM.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése