Translate

2015. február 11., szerda

Vers, kedvesemhez. Mert itt lehetek veled.

                                           Mert itt lehetek veled.
                                           Mert itt lehetek veled, örömöm ez nekem,
                                           Kezed bársonyába hajthatom a fejem.
                                           Elkápráztatsz gyönyörű szemekkel,
                                           Parfümödnek az illata varázsol engem el.

                                           Így telhet aztán, nekem szépen az életem,
                                           Egy illatos rózsaszál lehet a végzetem.
                                           Virágom vágyom, az nekem pompázzon,
                                           Magányomat mindég tarthassa pórázon.

                                           Legyen a két szép szem, érinthesse énem,
                                           Boldogságom legyél, fedd le te életem.
                                           Nekem bontogassad gyönyörű szirmodat,
                                           Kábítson mindég, érintsen az édeskés illat.

                                           Hiányt ne szenvedjek, magadat úgy adjad,
                                           Remegjen bele a szív, ha érint az ajkad.
                                           Éleszd vágyamat, hagyjad őt szárnyaljon,
                                           Te vagy az életem, hát hagy bálványozzon.

                                           Foglalhassam imámba, én neked nevedet,
                                           Bele legyen róva, tölthessed be szívemet.
                                           Ó te édes asszony, te tápláljad neki tüzét,
                                           Élhesse világának, át az minden gyönyörét.

                                           Örömöm ez nekem, mert itt veled lehetek,
                                           Lenyűgöznek engem a gyönyörű szemek.
                                           Bódulatban tartasz a varázsos illattal.
                                           Élhetem életem, egy gyönyörű asszonnyal.
                                           Szerző: FM.




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése