Translate

2014. október 4., szombat

Vers, kedvesemhez. Egyetlem makulátlan.

                            
                                        Egyetlen makulátlan.
                                        Egyetlen makulátlan pillantásodért,
                                        Csupán a kedves mosolyodért.
                                        Kegyeidért lábad elé borulok neked,
                                        Csak érezem az átjövő szereteted.

                                        Hagyd, bálványozhassalak tégedet,
                                        Foglalhassam imámba a nevedet.
                                        Gesztusként ezt nyújthassam feléd,
                                        Engedd azt, hogy leborulhassak eléd.

                                        Megalázónak nem érzem tettemet,
                                        Csupán kifejtem az epekedésemet.
                                        Neked, a hölgynek, kit szerethetek,
                                        Úgy, hogy életem részének tekintek.

                                        Velem vagy, borúból hozod kedvem,
                                        Éltetsz derűt, széppé teszed életem.
                                        Formázod mosolyoddal a világomat,
                                        Átlátsz rajtam, érzed gondolatomat.

                                        Epekedek édes minden pillanatodért,
                                        Sorsomnak is hálás vagyok ezért.
                                        Hiszen veled is azt megoszthatom,
                                        Így lehetel nekem, valóságban állom.

                                        Álmom vagy benne a nappalaimban,
                                        Fényként érintesz így meg azokban.
                                        Csillogtassad, egem fényezed nekem,
                                        Legyél rajta a nap, te mindég édesem.
                                        Szerző: FM.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése