Translate

2014. október 5., vasárnap

Vers, kedvesemhez. Elkápráztatsz engem.


                                        Elkápráztatsz engem.
                                        Elkápráztatsz engem, szépíted a napom,
                                        Sok édes pillanat ezt te tőled kapom.
                                        Benne van a varázs, ez magával ragad,
                                        Múló életemnek ez mindég értelmet ad.

                                        Átjön csillogásod, fényt hoz életemben,
                                        Tengerében annak csillámként lebben.
                                        Engemet megérintesz, magaddal viszel,
                                        Amit tőled kapok, boldogság az hidd el.

                                        Mi kéne több, hiszen itt vagy te velem,
                                        Édes mosolyoddal betöltöd életem.
                                        Valami meglepetéssel mindig előállsz,
                                        Amivel aztán nekem a szívembe találsz.

                                        Megérinted azt, neki fel tüzét éleszted,
                                        Ereimben így véremet pezsdíted.
                                        Édes vagy ettől, olyan szeretni való,
                                        Rózsaszálam vagy nekem öröké nyíló.

                                        Velem vagy, örökre befogadott szívem,
                                        Abba neked neved, örökre bevéstem.
                                        Kápráztass engem, legyél te ott mindég,
                                        Elragadó varázs, ne legyen üresen a lég.

                                        Tengeremet érintsd, legyél rajta csillám,
                                        Érezhessem azt velem vagy te drágám.
                                        Ragyogtasd nekem mindég nappalomat,
                                        Átélhessem neked, benne a pillanataidat. 
                                        Szerző: FM.

1 megjegyzés :