Translate

2014. november 23., vasárnap

Vers, kedvesemhez. Elindultam mostan.


                                         Elindultam mostan.
                                         Elindultam mostan úton vagyok,
                                         Autóban pedálokat taposok.
                                         Dúdolgatok, a kormányt uralom,
                                         Zene szól, jön így hallgathatom.

                                         Megérint a zene most engemet,
                                         Rovom közbe a kilométereket.
                                         Fogynak azok, én haladhatok,
                                         Úgy, hogy csak terád gondolok.

                                         Gondolatokat éltettek rendezem,
                                         Amit mondok, ha megérkezem.
                                         Egyszerűt, és nagyon szépet,
                                         Majd illethet az egy édes hölgyet.

                                         Jönnek érnek, hogy keverednek,
                                         Összerakva ó de nagyon szépek.
                                         Éltethetnek majd tégedet,
                                         Lágyítják, kitárják ők a szívedet.

                                         Kerekek pörögnek, hogy visznek,
                                         Vége lesz utamnak érkezek.
                                         Már fékezek, tempót váltok,
                                         Beparkolok, érkeztem kiszállok.

                                         Jöttem én, már téged ölelhetlek,
                                         Azok a szavak mégsem jönnek.
                                         Ottan ők a pillanatban elhaltak,
                                         Fénybe, mik szemedből áradtak.
                                         Szerző: FM.



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése