Translate

2015. január 15., csütörtök

Vers, kedvesemhez. Haladok, én.


                                              Haladok, én.
                                              Haladok, én a pedálokat taposom,
                                              Duruzsol halkan a motorom.
                                              Pörögnek, visznek engem a kerekek,
                                              Ha Isten is akarja hozzád érkezek.

                                              Autómat motor, engemet a vágy hajt,
                                              Bennem most gerjeszti a sóhajt.
                                              Óhaj ez akarat, csak veled ott lenni,
                                              Érinteni, az arcodra csókokat lehelni.

                                              Fogyasztom utamat, közbe haladok,
                                              Navigátor közli, merre fordulhatok.
                                              Utána egyenesbe teszi utamat,
                                              Pörgethetem ki majd a motoromat.

                                              Kies tájakat hagyok magam mögött,
                                              Ott marad az is az emlékek között.
                                              Egyre közelebb kerülök célomhoz,
                                              Faragom utam, így a boldogsághoz.

                                              Fogy a kilométer, távolsága csökken,
                                              Édes nekem, te vagy most az éden.
                                              Érzem én neked a közelségedet,
                                              Akarom azokat az édeskés perceket.

                                              Benne veled lenni, csak teérted élni,
                                              Pillanataiba csak jelent éltetni.
                                              Gyönyörövé téve, jövőbe így menjen,
                                              Múló idejében ő boldogságot vigyen.

                                              Múltjába képeit, ha mostan eltárolja,
                                              Emlékből vissza, azt majd úgy adja.
                                              Lágyíthassa vele a szíveinket,
                                              Tiedbe, enyémbe az rója neveinket.
                                              Szerző: FM.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése