Translate

2015. január 30., péntek

Vers, a kedvesemhez. Mondtam én a babámnak.

                                   
                                         Mondtam én a babámnak.
                                         Mondtam én a babámnak imádom,
                                         Jött a válasz rá, ezt miért csinálom.
                                         Ilyet kérdezni Istenem, hogy lehet,
                                         Hisz nem az ész irányítja a fejemet.

                                         Azt józansága elhagyta már régen,
                                         Felülkerekedett szívem az észen.
                                         Már régen az diktál akaratomnak,
                                         Amit az ész akar, ellenáll az annak.

                                         Tudja ezt a kedves is, de provokál,
                                         Könnyebb lesz lelkének, ha piszkál.
                                         Elhinthesse aztán megint varázsát,
                                         Szívemnek az éleszthesse parazsát.

                                         Ott van azért ő benne huncutsága,
                                         Szemében van lelkének a világa.
                                         Bűbáj ül szemén, lenyűgöz ő azzal,
                                         Mit érek aztán már a kalapommal.

                                         Minek is kellene hordani énnekem,
                                         Egyenrangú lehet így a kedvesem.
                                         Hagyom a csodába azt a kalapot,
                                         Így kaphatok tőle én boldogságot.

                                         Azt mondtam neki, hogy imádom,
                                         Elárultam azt is miért csinálom.
                                         Akarom őt, mindég a napomban,
                                         Lehessek benne, ő neki varázsában.
                                         Szerző: FM.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése