Translate

2015. június 10., szerda

Vers. Istenem, hogy jártam


                                         Istenem, hogy jártam.
                                         Istenem, hogy jártam, úgy magamba szálltam,
                                         Sikeresen mindenből ki ábrándulhattam.
                                         Így meg fájó lélekkel az ember nem élhet,
                                         Szedegeti széjjel sorsa, tovább sosem léphet.

                                         Nála jártam a chiológusnál, hogy elmentem,
                                         Kérdezett, én meg az életemről meséltem.
                                         Tettem meghatóan, meséltem az életemről,
                                         Ahogy sorsom érintett őszintén mindenről.

                                         Ő csak aztán hallgatott, hullatva a könnyeit,
                                         Közbe vigasztalhattam is, kirakta a whiskyt.
                                         Mondtam én meséltem neki a sorsomat,
                                         De nem hagytam üresen azt a két poharat.

                                         Elmondtam egy részletet, kortyoltunk egyet,
                                         Utána már kipakoltam, magamból egy hegyet.
                                         Hiszen nagy mestere vagyok a szavaknak,
                                         Összezilálhattam én a lelkit az orvosomnak.

                                         Meghatódva embert, még így sosem láttam,
                                         Utána már ezen el is gondolkodtam.
                                         Egyik lelki sérült, a másikat gyógyítja,
                                         De hát ő is ember, csak neki erre van módja.

                                         Lelkének világa az, neki is ugyan úgy törhet,
                                         Hiszen ő vele is játszhat a sorsa, az élet.
                                         Elfogyott a whisky, a pohár is kiürült,
                                         Bánatot oldoztunk, mi közben lelkünk tisztult.
                                         Szerző: FM.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése