Translate

2015. július 12., vasárnap

Ves, kedvesemhez. Tudom.


                                             Tudom.
                                             Tudom, ó néha rossz vagyok,
                                             csak mert emberből vagyok.
                                             Eltévelygek rossz úton járok,
                                             amin közbe mindég lefagyok.
                                             Derébe borulva visszatalálok,
                                             megbocsájtasz veled vagyok.
                                             Aztán maradok lenyugszok,
                                             hisz ember vagyok.
                                             A természetbe bele olvadok,
                                             de mint ő néha én is háborgok.
                                             Ezért van, hogy eltévelygek,
                                             közbe mindég rád vágyok.
                                             Az érzelmen korbácsolok,
                                             tébolyodottak ó, a pillanatok.
                                             Tudom homály hol tapogatok,
                                             én sem értem, hisz fényt akarok.
                                             Amit mindég tőled kapok,
                                             még akkor is ha rossz vagyok.
                                             Szerző: FM.




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése