Translate

2015. augusztus 18., kedd


                                             Állapotban voltam.
                                             Állapotban voltam, én magamba zuhantam,
                                             Eluralkodott a kábasága rajtam.
                                             Éreztem utazok, ami oly szépnek tűnt,
                                             Limuzin, ami visz, a levegője közbe szűnt.

                                             Magam előtt én egy nagy H betűt láttam,
                                             Hiszen ez a Hilton, erre úgy sem jártam.
                                             Ó az a szoba ottan fényárban úszót,
                                             Drága jó Istenem, ez de pazarnak hatott.

                                             Aztán a gondolat tisztult, másik hessegette,
                                             Hisz a nagy H betű ezt sose jelentette.
                                             Most már tisztán látva, mentővel utaztam,
                                             Szoba is volt, persze ott ágyat is kaptam.

                                             Képzet volt a limuzin, az a fény is kihunyt,
                                             Belehozta életemben, a sorsom az alkonyt.
                                             Ott voltam kórházba, gyógyulásra várva,
                                             Átérzi embere,  mert ó, hogy le van húzva.

                                             Rá van utalva mostan a segítő kezekre,
                                             Amiért hálás lehet egy egész életre.
                                             Még ott van, érte mindent elkövetnek,
                                             Vigyázza ott az orvosa, na meg a nővérek.

                                             Segítenek emberének, újra talpára álljon,
                                             Aztán az érzése valóságba járjon.
                                             Legyen világába, benne egészségbe,
                                             Ne jöhessen limuzinja, így bele meséjébe.
                                             Szerző: FM.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése