Translate

2015. augusztus 4., kedd

Vers. játszottam életemmel.


                                                Játszottam életemmel.
                                                Játszottam életemmel, kártyára raktam,
                                                Sorsom környékezett, én bele buktam.
                                                Lapot osztott nekem, övé a győzelem,
                                                Blöfföltem, szét hullott borult az életem.

                                                Iszogatok rózsám, egy lumpper vagyok,
                                                Poharam emelem, ki nem józanodok.
                                                Értéktelen minden, gurult az autó,
                                                Kalapács alá tetette, azt is a végrehajtó.

                                                Mentél hagytál engem, vérzik a szívem,
                                                Én az éjszakába, vigaszom keresem.
                                                Nyakalom a whiskyt, butít az engemet,
                                                Már vissza nem nyerem én a tekegyedet.

                                                Kiskocsmák bárszékén, poharat emelek,
                                                Szesztől kábultan, a múltba merengek.
                                                Látom homályába, benne képedet,
                                                Mosolyod megérintve, szedi a lelkemet.

                                                Hol van már a virtus, nem éltett engem,
                                                Élek érzem, de magamat temetem.
                                                Az ital megérint, zárja koporsómat,
                                                Nem érhetlek én el, mint asszonyomat.

                                                Erőt vesz a vágy, az újra feltör bennem,
                                                Vágyódók aztán, miért kéne vesznem.
                                                Jó útra térek én, hogyha érinthetlek,
                                                Őrült életemben, a sorsommal békélek.

                                                Kezünket érintve, úton maradhatnánk,
                                                Sorsunknak vizén újra csónakáznánk.
                                                Új mederbe terelne, életünk minket,
                                                Ennek véget vetek, ha te adod kezedet.
                                                Szerző: FM.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése