Translate

2015. augusztus 29., szombat

Vers, kedvesemhez. Jöttél te érintettél.


                                                Jöttél te érintettél.
                                                Jöttél te érintettél, a szívembe költöztél,
                                                Ott te benne virágszál lettél.
                                                Rózsaszál, csodás egy meseszép,
                                                Életem része, a napokban mindenképp.

                                                Érintesz engemet, ó ezt akarom is én,
                                                Te vagy életemben, az éltető remény.
                                                Tőled amit kapok, az színezi életem,
                                                Így lehet az, én boldogságban élhetem.

                                                Egy aranyos hölgy, édes bűvöletében,
                                                Kápráztató csillag, tündöklő fényében.
                                                Akit aztán már, bálványozhatok,
                                                Hálám ez csupán, azért mit tőle kapok.

                                                Nekem a derűt hozza az életemben,
                                                Bánatom oszlassa, könnyítve énemen.
                                                Érintesz engem, ha le vagyok törve,
                                                Akaratot buzdítasz, ami érint éltetve.

                                                Élni így érdemes, egymást gardírozva,
                                                Életet tölteni, álmokat álmodva.
                                                Hiszen szép az élet, érte ha teszünk,
                                                Adja azt világunk, ott mindent érhetünk.

                                                Érintettél jöttél, te a szívembe költöztél,
                                                Reményem lettél, közönytől mentettél.
                                                Mert az életnek értelme így lehet,
                                                Ha van kié az ember, mindent megtehet.
                                                Szerző: FM.



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése