Translate

2015. december 21., hétfő

Vers. Várjuk az angyalkát.

                                                 Várjuk az angyalkát,
                                                 Várjuk az angyalkát, szent karácsony napját,
                                                 Lementem a folyóra kifogtam ott pontyát.
                                                 Rábírtam Piroskát,
                                                 Pucoljunk pár fej hagymát.
                                                 Készítem el neki a bográcsát,
                                                 Tegyük fel a halászlét, onthassa illatát.
                                                 Még figyeli neki rotyogását,
                                                 Én elkészítem addig az itókát.
                                                 Megnézem a pincének hordóját,
                                                 Istenem ez, hogy adja zamatát.
                                                 Üvegbe lopózom bele a tartalmát,
                                                 Majd csinálja ez, hozza hangulatát.
                                                 Hadd fűtse az asszonyomnak kontyát,
                                                 Mert nézi azért, közbe a konyháját.
                                                 Fazékba mozgassa töltött káposztáját,
                                                 Egy másikba meg főzi a kocsonyát.
                                                 Mert ha ünnep adjuk meg neki a módját,
                                                 Vigyük bele akkor abba az ízek varázsát.
                                                 Így töltsük karácsony szent napját,
                                                 Közbe várjuk az angyalkát, a karácsony fáját.
                                                 Szerző: FM.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése