Translate

2016. augusztus 11., csütörtök

Vers, az angyalhoz. Úton vagyok haladok.


                                                      Úton vagyok haladok.
                                                      Úton vagyok haladok, hozzád érkezek,
                                                      Ajtódon kopogok, halk leszek.
                                                      Tudom nyitod te azt kedvesem,
                                                      Azután már bódítva, hathat rám az érzetem.

                                                      Végzetem vagy, örökös ez a kábulat,
                                                      Babonázott így az a hangulat.
                                                      Tartson örökösen akarom,
                                                      Borítsa lángba, érintse a vágyat az alkalom.

                                                      Csak ott lenni veled az alkonyon,
                                                      Estében, az ezüstöl ragyogón.
                                                      Amit be mégis csak te ragyogsz,
                                                      A szívembe benne vagy, ottan kuncorogsz.

                                                     Csillag vagy te, ragyogó fény sugár,
                                                     Fénnyel engem, elragadó ár.
                                                     Visz a káprázata engemet,
                                                     Labirintusába  vagyok, akarom mesédet.

                                                     Így lehet az, hogy érted epedek,
                                                     Imádom azt, ha érezhetlek.
                                                     Ha veled telhetnek a nappalok,
                                                     Érzelmébe gazdagon, érnek az alkonyok.

                                                     Utamon haladok, hozzád érkezem,
                                                     Hiszen egy angyalért tehetem.
                                                     Köszönöm Istenem, enyém lehet,
                                                     Éltes akaratot, szenvedélybe amíg csak lehet.
                                                     Szerző. FM.


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése